
سلام و درود به همه!
تعطیلات آخر هفته خوش گذشت؟
این آخره شبیه یه رمان آوردم به همین اسم عنوان پست!(بس که
اسمشطولانیه آدم حال نداره تا تهش رو بنویسه.حالا یکی نیست بگه تو
که سهبرابر اون اسمو نوشتی ، پس چته؟؟!!)
خلاصه یه رمان قشنگ از نویسنده ی اینترنتی ایرانی!
Lord Pedram Shirdel...ما را در سایت Lord Pedram Shirdel دنبال میکنید
برچسب: تیدا زاده ی نور یا تاریکی,رمان تیدا زاده ی نوریا تاریکی, نویسنده: بازدید: 143